سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























و نحن اقرب الیه من حبل الورید...

روزای جالبین این روزای زندگی من!

همه ی اتفاقاتی که دوست داشتم تو آینده برام یکی یکی اتفاق بیفته ،

این روزا داره چندتا چندتا و با هم اتفاق میفته ... و همه نصفه نیمه!

معلوم نیست کی شروع می شن و چه جوری تموم میشن....

اصلا به هیچ کار و هیچ فکر دیگه ای نمیرسم

و از همه چیز و از اون بدتر از خدای عزیزم غافل شدم

- خدایی که توی تموم این اتفاقا اثرات محبت و لطفش به وضوح دیده می شد ... -

اونم حالایی که چند قدم بیشتر تا  ضیافت بزرگش

و بارون بنده نوازیش باقی نمونده...

.

.

.

با زبانی قاصر و قلبی مقصر میخوانمت ای بهترین من

به این امید که از غفلت من بگذری....

 

الهی کیفَ ادعوک و انا انا و کیفَ اقطع رجایی منک و انتَ انتَ

...

 الهی اذا لَم اتَضرع الیکَ فَترحمنی فَمن ذاالذی اتَضرع الیه فیَرحمِنی

 

پ.ن: من عاشق این دعا هستم. واقعا زیباست...

 پ.ن 2: دوستان عزیزم بیاید برای هم دعا کنیم تا دلامون آماده ی ورود به ماه مبارک بشه.

پ.ن 3: ممنون میشم اگه برای من و گرفتاری هام هم دعا کنید.



نوشته شده در پنج شنبه 92 تیر 13ساعت ساعت 9:56 صبح توسط حبل الورید| نظر

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin